
Här kommer vårens sista blogg, för snart är det semester. Men innan det vill jag berätta att HFA har varit i Uddevalla och spelat Juni cuppen. Vi vann och blev cuppmästare. Kolla på AHK:s face booksida.


TACK till Nicklas och Martin som slutar som tränare för dam laget, vem det blir efter dom är inte klart ännu.


Den 1 juli ska HFA spela sista cuppen innan sommaruppehållet. Det är Partille cup som spelas på Heden i Göteborg.
Jag ska inte vara med, men lycka till säger jag.
Nu har vi sista ute träningen nästa onsdag, vi tränar på Savannen, kom ner och kolla om ni vill.


I måndags var det sista club kvällen, vi var nere i Nolhaga. Vi träffades klockan 18 till 1920. Vi grillade korv och skulle spela kubb men det blev så mycket regn. Men det var kul ändå.
Gustav Björkenhed har skrivit på ett lärlingskontrakt för AHK. Han är 2 meter lång och 100 kilo.
Adan Svantesson lämnar AHK för Torslanda.
Nu önskar jag alla en glad midsommar med tårta som jag och Nina har bakat. Alla på Kristineholm hälsar.



































































































































